Ticaret ve Şirketler Hukuku

Ticaret Hukuku alanında, şirketlerin proje bazlı çalışmaları; genel kurul ve yönetim kurulu kararları, ana sözleşme revizyonları, hisse devri ve sermaye artışları, sözleşme görüşmelerinin yürütülmesi ve hukuki danışmanlık çerçevesinde şirketlere geniş ölçüde hukuki destek sağlamaktadır.

Deniz Ticaret Hukuku

Deniz ve deniz kaynaklarının kullanımı, her türlü deniz işletmeciliği, deniz ticareti ile ilgili çıkan ihtilaf veya problemlerin kolaylaştırılması ve çözümü hakkında uzman destek sağlanmaktadır. Ayrıca büromuz Deniz Hukuku Derneği üyesidir.

Halka Arz Süreci Danışmanlığı

Finans, Hukuk, Denetim alanlarında uzmanlık gerektiren Halka Arz sürecinin deneyimli bir ekip tarafından titizlikle yönetilmesi halka arzın başarısında büyük önem taşımaktadır. Başarılı halka arz tecrübesine sahip olan UE Hukuk ekibi yetkinlik isteyen bu zorlu sürecin başından sonuna kadar müşterilerine profesyonel hizmet sunmaktadır.

Özel Sigorta Hukuku

Ülkemizde faaliyet gösteren ulusal/uluslararası sigorta firmalarına hizmet sunan büromuz, Sigorta Hukuku dalında yıllanan tecrübesi ile her türlü ihtilaf çözümüne ışık tutabilmekte , tüm poliçe branşlarında hizmet sunabilmektedir. Av. Ufuk Engin Can Sigorta Hakemi sıfatı ile Sigorta Tahkim Sisteminde de görev almaktadır.

İç ve Uluslararası Kara Taşıma Hukuku

Kara, deniz ve hava taşımacılığında, yük ve yolcu taşımacılığı alanlarında özellikle; taşıyanın, taşıtanın hukuki sorumluluğu,teslim alma, yükleme, yük güvenliği, istif ve boşaltma aşamaları, teslim süreleri, gecikme tazminatları ve sair hususlarda hukuki destek sağlanmaktadır.

İş Hukuku

İş sözleşmeleri, iş kazaları, sosyal güvenlik primi teşvik ve destekleri, İş ve Sosyal Güvenlik mevzuatı çerçevesinde dava öncesinde ve süresince ihtilafların çözülmesi konularında hukuk hizmetleri ve danışmanlığı sunulmaktadır.

İcra ve İflas Hukuku

İcra ve İflas Kanunu mevzuatı doğrultusunda alacağın tahsilinin sağlanması, alacaklı, borçlu, 3. kişi uyuşmazlıklarında, icrai işlemlerin yerine getirilmesi ve gerekli yasal girişimlerin yapılması için ülke genelinde etkin network ile hizmet sunulmaktadır.

Gümrük ve Serbest Bölge Mevzuatı

Serbest Bölgelerde işlem yapan şirketlere Serbest Bölgeler mevzuatı ve işlemleri konusunda danışmanlık yapılması, Dış Ticaret Müsteşarlığı Serbest Bölgeler Genel Müdürlüğü ve ilgili Bakanlık nezdinde her türlü idari işlemin takip edilmesi,